You are here
Home > Money > Tři franšízové koncepty hledající franšízanty do svých řad

Tři franšízové koncepty hledající franšízanty do svých řad

Nechcete začínat v podnikání od začátku? Chcete vstoupit do světa byznysu už s fungující značkou, která má své klienty a která má své místo na trhu? I když se to mnohým zdá být nereálné, není to nereálné ani náhodou. Dnes totiž existuje podnikání na základě franchisingu. Franchising je obrovská podnikatelská příležitost, je to nástup do už rozjetého vlaku. S sebou nese nižší pravděpodobnost krachu, ale za to vyšší pravděpodobnost zisku. A co víc – můžete si otevřít třeba pobočku značky, kterou milujete. 

Samozřejmě ne každý franšízový koncept na trhu aktuálně hledá franšízanty, ne každý franšízový koncept má chuť se dál rozpínat, rozvíjet a rozšiřovat se. Vybrali jsme však několik franšízových konceptů, které o nové franšízanty mají rozhodně velký zájem. 

Extéria Market

Prvním franšízovým konceptem, který se chce rozšířit nejen po České republice, ale taky po Slovensku, je franšízový koncept Extéria Market. Jedná se o ryze českou společnost, která pomáhá podnikatelům a státním institucím. Jak? Poskytuje poradenství v oblasti BOZP a PO čili v oblasti bezpečnosti práce a požární ochrany. Poradenství firma poskytuje v různých odvětvích a oborech, například poskytuje poradenství obchodním centrům, školám, zdravotním zařízením nebo státním institucím a obecně firmám ve službách. 

Kaas 

Franšíza Kaas či také Kaas store, s. r. o. je další v pořadí, kde se hledají franšízanti. Jedná se o obrovskou síť prodejen sýrů, kde se klade velký důraz hlavně na kvalitu. Každému franšízantovi bude poskytnuto know-how, také školení a samozřejmě příprava na podnikání pod touto značkou. 

Náš GRUNT

Franšízanty hledá také franšízový koncept Náš GRUNT, což je síť farmářských prodejen, která nabízí širokou škálu tradičních českých potravin. Potraviny pochází zejména od středních tuzemských výrobců a také farmářů, nepodporuje se velké míře zahraniční obchod. Cílem franšízového konceptu je dostat mezi lidi více lokálních potravin a více kvalitních potravin pocházejících od tuzemských dodavatelů.

EKompetence
nov
Top