You are here
Home > Zprávy > Mít eshop může každý, ale není to jednoduché podnikání

Mít eshop může každý, ale není to jednoduché podnikání

Spread the love

Našli jste svůj smysl podnikání v eshopu? Pak jistě víte, že to není nic jednoduchého. Mít skvělý internetový obchod je každodenní dřina.

Založit eshop je snadné, udržet se je složité

Chcete si založit eshop s doplňky pro bydlení? Jeho založení je jednoduché, stačí si vybrat platformu nebo nechat vytvořit eshop na míru. Udržet se však je složité, je potřeba se odlišovat od konkurence, nejlépe se specializovat na konkrétní produkt a mít spolehlivého dodavatele.

Podnikání není jednoduché
Podnikání není jednoduché

Sledujte, jak vysoké jsou marže v konkrétní oblasti, kterou jste si vybrali. Žádané jsou kvalitní aplikace a služby na míru. Mít internetový obchod, který prosperuje a zákazníci se vracejí, je mnohem větší dřina, než si lidé, kteří si o tom přečetli v lifestyle magazínu, představují. Dostat zákazníky do internetového obchodu vás bude stát peníze. Mnoho firem dělá chybu v plánování rozpočtu a většinu peněz utopí v samotném vytvoření eshopu, na další služby jako jsou platební brány, certifikáty a  reklamu jim pak nezbývá hotovost.

Formy podnikání

Při zakládání eshopu a výběru zboží, které chcete prodávat je vhodné zaměřit se na kterou skupinu obyvatel budete cílit, na velikost trhu, jaká je konkurence v daném segmentu, jaká je nabídka dodavatelů. Mít vlastní eshop může být v určitém případě nejjednodušší forma podnikání. Často jej provozují ženy na mateřské, které následně převezmou podnikání jako své hlavní zaměstnání po ukončení mateřské. V Česku funguje více než 35 000 eshopů. Ročně jich stovky vzniknou a stovky zaniknou.

Za jakým účelem chcete provozovat eshop? Jaká je přidaná hodnota vašeho eshopu? Kolik chcete investovat času do jeho chodu? Kolik chcete investovat do vývoje a propagace? Zodpověděli jste si tyto otázky? Jsou důležité, abyste věděli, co vlastně chcete.

Napsat komentář

18 + ten =

Top